dinsdag 15 december 2009

Testprototype

Hier heb ik me echt geconcentreerd op de doos zelf maken die ik nodig heb. Ze moest een vlakke onderzijde hebben (zonder haakverbindingen of dergelijke). Ze gaat niet open aan de bovenzijde maar ze gaat open aan een van de zijvlakken. Ze is heel stevig en sluit mooi af. In de onderzijde zit een gaatje voor het knopje.



Zoals je goed kan zien zit de lichtmodule in mijn doos. Ze past er net in en ligt er "los" in. Ze blijft liggen door het gewicht van de fles en door het knopje dat een beetje uisteekt.









De ontvouwing :



Detail van de sluiting :



Zoals zichtbaar zit er in deze doos nog geen uitsnijding waar het licht door kan. Hierop ben ik nog aan het uittesten wat een mooi effect geeft.
Dit is wel de doos (principe) die ik zal gebruiken voor mijn eindprototype.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten